Bestellen, bezorging en retourneren
Bij Arctic Moon willen we jouw winkelervaring zo prettig mogelijk maken. Op deze pagina vind je alle informatie over het verzenden, bezorgen en retourneren van je bestelling. Zo weet je precies waar je aan toe bent en kun je met een gerust hart winkelen.
Bestellen en bezorging
Met welke betaalmethodes kan ik betalen?
Bij Arctic Moon kun je veilig betalen via:
- iDEAL
- Debit- en creditcard* (Visa en Mastercard)
*Voor betalingen met debit- of creditcard worden extra kosten in rekening gebracht.
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Bij Arctic Moon streven we ernaar om je bestelling zo snel mogelijk te verwerken en te verzenden. Zodra je bestelling is geplaatst, wordt deze direct in behandeling genomen en worden de artikelen speciaal voor jou geproduceerd. Omdat we onze producten op maat maken, kunnen bestellingen niet meer gewijzigd of geannuleerd worden nadat ze zijn bevestigd.
We begrijpen dat je soms van gedachten kunt veranderen, dus als je niet helemaal tevreden bent met je bestelling, kun je de artikelen binnen de retourtermijn naar ons terugsturen.
Hoe snel heb ik mijn bestelling in huis?
We streven ernaar om jouw bestelling binnen 2 - 4 werkdagen te produceren en te verzenden via de pakketdienst van DHL. Zodra je pakket is verstuurd, ontvang je een trackinglink om de bezorgstatus te volgen.
Wat zijn de verzendkosten?
Bij een bestelbedrag van €85,- of hoger is de verzending gratis.
Is het bestelbedrag lager? Dan zijn de verzendkosten voor bestellingen binnen Nederland €4,95. De exacte verzendkosten worden altijd weergegeven tijdens het afrekenen.
Leveren jullie ook buiten Nederland?
Nee, op dit moment leveren wij nog niet buiten Nederland.
Wat gebeurt er als mijn product beschadigd is aangekomen?
Neem binnen 48 uur contact met ons op via het contactformulier of mail naar info@arcticmoon.nl en voeg duidelijke foto’s van het beschadigde artikel toe. We kijken samen naar een passende oplossing.
Ik heb een vraag over mijn bestelling
Mocht je vragen hebben over je bestelling, neem dan gerust contact met ons op via info@arcticmoon.nl.
Retourneren
Wat zijn de voorwaarden voor retourneren?
We begrijpen dat een bestelling soms niet helemaal naar wens is. Daarom is het mogelijk om ongedragen artikelen in nieuwstaat te retourneren, zolang de retourtag nog bevestigd is.
📦 Retourneren is eenvoudig:
1. Binnen 14 dagen kun je je bestelling aan ons terugsturen.
2. Stuur ons een e-mail met je bestelnummer naar retour@arcticmoon.nl, dan helpen we je verder.
3. Retourkosten zijn voor eigen rekening. We streven ernaar om niet alleen unieke kleding te maken, maar ook bewuste keuzes te stimuleren.
🔄 Wat gebeurt er daarna?
• We verwerken je retour binnen 10 werkdagen na ontvangst.
• Zodra je retour is goedgekeurd, krijg je een bevestiging per e-mail.
• Het bedrag wordt na verwerking binnen 5-7 werkdagen teruggestort.
Heb je nog vragen? We helpen je graag!
Kan ik een product ruilen?
Wil je een andere maat of kleur?
Geen probleem! Plaats eenvoudig een nieuwe bestelling en stuur het ongewenste product retour. De retourkosten en eventuele verzendkosten voor de nieuwe bestelling zijn voor eigen rekening.
✨ Twijfel je over de maat? Bekijk onze maattabel voor advies, zodat je direct de juiste keuze maakt.